Je wordt verwelkomd door een groep husky's, die niet kunnen wachten je hun leefomgeving te laten zien. Je hebt alle tijd om met de honden te knuffelen en met de ervaren gidsen te praten over het leven van deze lieve honden. Je krijgt uitleg over hoe je zelf je slee bestuurt en dan ga je op pad...
Ineens stopt het geblaf, het avontuur begint nu echt, de husky's trekken je slee door de besneeuwde bossen en over de bevroren meren. De één zit comfortabel voorop en kan mooie foto’s maken, de ander staat achterop en bestuurt de slee. Het is mogelijk om samen met je kind voorop te zitten...
Van december tot half-februari, met vertrek om 16.00 uur en hoofdlamp, minimaal 6 avonturiers.
Gesproken talen: Engels, Duits, Frans en een klein beetje Noors en Italiaans.
Boek vroeg: deze trips zijn populair, dus boek snel!
Stuur een e-mail naar info@scandinaviandreams.eu